Saturday, March 16, 2013

Preparation Doorgift 1






Keychain Love

Dalam tempoh pertunangan ni banyak sangat dugaan, tarikh pun asyik ditunda tapi semua persiapan masih diteruskan. Alhamdulilah satu persatu persiapan hampir siap.Syukur ada family ,En Tunag ,family En Tunang dan kawan2 yang banyak memberi pendapat,sokongan xkurang juga yg memberi kritikan membina.Sekarang ni key chain(doorgift) belum lagi mencecah jumlah yang diinginkan.Tergendala buat sementara sbb memberi tumpuan pada jahitan manik utk baju.Key Chain yang dah siap jahit dan buat lubang dihantar pulak pada En Tunang utk dimasukkan ring(dah mcm factory plk,terima kasih cinta).Bentuk yg mampu dibuat hanya lah love.Idea nak buat love ni dikongsi bersama Hezrina, alhamdulilah Allah kurniakan kawan2 yg baik dan sangat berjasa xlokek pun bg pendapat & idea. Hez tunjukkan pic keychain yg adik hez buat utk majlis adik kecil dia.Jatuh hati sangat tgk hasil tangan adik dia,so terus bersemangat nak buat.
Start la ajak En Tunang mencari material membuat love,alhamdulialh material utama iaitu kain felt kami beli lelong dari Beautiful ain & Si Hansom Ikhwan (best friend En Tunang).Harga dalam belasan ringgit je dan kuantiti yg terhasil dari kain tu dalam 400 ++. En tunang excited sangat dengan hasilnye.Utk VIP siap jahit manik,nasib baik ada manik lama yang dah xberpakai,murah je manik tu bukan kualiti yang baik sbb tu la tangan ni gatal pg jahit kat love.Sekarang buzy sangat jahit manik utk baju,tudung dan veil ,risau xmampu siapkan keychain tu. Hopefully sempat la.Kalau xsempat hanya diberi pada yg datang awal(pakai method siapa cepat dia dapat).





Hadiah yang ku beri tidak semahal emas, tidak secantik mutiara, tidak juga seindah permata tapi tetap ingin ku beri kerana harganya seikhlas hati -dari hati kecil Hidayah-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.