Friday, April 19, 2013

Candy Buffet



 
 

Apakah maksud “Candy Buffet”?

Hidangan manisan yang terdiri daripada pelbagai jenis manisan iaitu gula-gula, lollipop, marshmallow, coklat  dan terkini kebanyakan orang menambahkan buah-buahan untuk disalut coklat yang dihidangkan di atas meja khas dengan pelbagai warna dan tema yang menarik.

 

Bagaimanakah “Candy Buffet” dihidang?

Manisan ini disusun didalam bekas pelbagai bentuk dan kebanyakkan mereka meletakkan manisan didalam bekas yang lutsinar untuk menaikkan keghairahan tetamu agar datang ke meja manisan ini.Lebih menarik jika chocolate fountain machine diletakkan di atas meja hidangan. Tetamu boleh mencelopkan buah-buahan dengan coklat ,sudah tentu itu lebih mengujakan para tetamu.

 

Perlu ke tidak Candy Buffet, ikut keperluan masing-masing.Tak pelu membazir sangat untuk majlis kahwin ni tapi jika ada kemampuan why not. Bagi sy pulak,memang dah ada chocolate fondant machine. Jadi hanya perlu beli marshmallow , biskut jejari dan mugkin buah apple sahaja.Time wedding my sis ada buat Candy Buffet ni,sangat cepat habis. Kebanyakanya perabis manisan ni kanak-kanak. Candy Buffet boleh jadi daya tarikan majlis. Sy sharekan vendor yang menyediakan pakej Candy Buffet.

Vendor for Candy Buffet, sy suggestkan candy holic, pakej menarik dan customer service sangat bagus. New vendor for this industry, try it sure you love it.sy list kan others vendor untuk rujukan semua
 
 









 

 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.